Skip to content

2018: 4,5 Έτη ζωής του ΙΣΤΟΡΙΑ-ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ένας σύντομος απολογισμός

21/12/2015

Σε λίγες ημέρες το  blog κλείνει τα 4,5 έτη ζωής. Έτσι, όπως στο πέρας κάθε έτους, επικαιροποιούμε τους λόγους δημιουργίας του κι ανακοινώνουμε τα στατιστικά στοιχεία των κειμένων  με την μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα, τόσο ανά θέμα, όσο και τις χώρες που προτιμούν περισσότερο να διαβάζουν τα κείμενα που αναρτούμε. Να επισημάνουμε εμφατικά πως για μια ακόμη χρονιά, η επισκεψιμότητα στο blog υπήρξε ανοδική. Μετά το προλογικό κείμενο, ακολουθούν  τα στοιχεία του έτους που φεύγει κι έπειτα των παλαιότερων, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να έχουν μια συνολική εικόνα.

Από την σύνταξη, σας ευχόμαστε χρόνια πολλά κι ευτυχισμένος το νέο έτος κι ευχαριστούμε για την τιμή που μας κάνετε όλα αυτά τα χρόνια με την ανάγνωση της θεματολογίας μας. 

2017: 4,5 Έτη ζωής του ΙΣΤΟΡΙΑ-ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ένας σύντομος απολογισμός με αφορμή τον ερχομό του νέου έτους

ΠΟΛΙΤ-1

        To κείμενο που ακολουθεί γράφτηκε στα τέλη του 2015   

Η ιδέα για τη δημιουργία του συγκεκριμένου Blog άρχισε να σχηματοποιείται σιγά σιγά στην σκέψη μας τους πρώτους μήνες του 2013, από την εικόνα αναξιοποίητου αρχειοθετημένου υλικού, το οποίο με σταθερούς ρυθμούς άρχισε να συμπιέζεται για λόγους εξοικονόμησης χώρου στα ράφια των βιβλιοθηκών. Το κοιτούσαμε κι αναρωτιόμασταν με ποιον τρόπο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί τόση πολύτιμη γνώση σε αρκετά διαφορετικά πεδία, όπως η Ιστορία, η Φιλοσοφία, η Λογοτεχνία και διάφορα άλλα πεδία. Άλλωστε, συγκλίναμε στην άποψη πως η γνώση που δε μοιράζεται, δεν επικοινωνείται, καταλήγει να αποτελεί στείρα συσσώρευση πληροφοριών που λόγω ακριβώς της έλλειψης επικοινωνίας καταντά αποστειρωμένο μουσειακό είδος, το οποίο δεν έχει καμία τύχη εξέλιξης.

ΠΟΛΙΤ-2         Κατόπιν τέτοιων προβληματισμών ξεκίνησε να παίρνει πιο συγκεκριμένη μορφή η ιδέα δημιουργίας ενός μπλογκ με αντικείμενο τον Πολιτισμό, την Ιστορία, τις Τέχνες. Γνωρίζαμε εξαρχής πως εάν το αποτολμούσαμε θα μπαίναμε σε ένα πολύ ιδιαίτερο και με μεγάλες ιδιομορφίες χώρο, καθώς το γνωστικό αντικείμενο απευθύνονταν σε ένα περιορισμένο κι εν πολλοίς απαιτητικό αναγνωστικό κοινό. Η μεγάλη πρόκληση που είχαμε λοιπόν μπροστά μας, ήταν η υλοποίηση της προσπάθειας να γίνει με τρόπο και ποιότητα τέτοια που να καλύπτει τις ανάγκες ενός απαιτητικού συνοδοιπόρου, στα δύσβατα- σε αρκετές περιπτώσεις -μονοπάτια του Πολιτισμού και σε ένα δεύτερο βαθμό σε βάθος χρόνου, να αποτελέσει σημείο αναφοράς και παραπομπής για ένα απαιτητικό κοινό που γνωρίζει πως να φιλτράρει και να διασταυρώνει την όποια πληροφορία, στην αναζήτηση έγκυρης και ποιοτικής γνώσης. Επιπλέον, αξιολογήσαμε πως θα αποτελούσε μέγιστο όφελος η προσέγγιση ενός αναγνωστικού κοινού, το οποίο προηγουμένως είχε ελάχιστο ή και καθόλου ενδιαφέρον, σχετικά με τις ποικίλες εκφάνσεις του Πολιτισμού.

Έτσι λοιπόν, ακριβώς στη μέση του έτους 2013 πήραμε την απόφαση να περάσουμε από τη σκέψη στην πράξη. Το όνομα το είχαμε ήδη βρει από το περιεχόμενο και το στόχο της προσπάθειας και για αρκετές ΠΟΛΙΤ-3μέρες αναμετρηθήκαμε με τις τεχνικές απαιτήσεις του στησίματος ενός μπλογκ από την αρχή (ψηφιοποίηση μεγάλου μέρους του υλικού, αισθητικό και τεχνικό στήσιμο του μπλογκ κ.ο.κ), το οποίο συχνά άλλαζε μέχρι να κατασταλάξουμε στην τελική μορφή, μιας και κάποια νέα ιδέα μπορεί να απαιτούσε εκ νέου σχεδιασμό. Στις περισσότερες περιπτώσεις, σχεδιασμός και ανέβασμα των πρώτων αναρτήσεων γίνονταν ταυτόχρονα και το ένα επηρέαζε το άλλο. Ωστόσο, ήταν τόσο μεγάλος ο όγκος του αρχικού υλικού που σε λίγες μόλις εβδομάδες το μπλογκ είχε περάσει τη δοκιμασία του «πειραματικού» κι αξίωνε ισότιμη σχέση ανάμεσα στα υπόλοιπα μπλογκ παρόμοιας θεματολογίας. Οι τρεις βασικότεροι πυλώνες που στηρίχθηκε η προσπάθεια εξαρχής ήταν α) το Βιβλίο: Βιβλίο παρουσίαση, Ιστορία της λογοτεχνίας, Αναλύσεις έργων, Εργασίες με αντίκειμενα το πεζό, την ποίηση, το θέατρο), β) Η Ιστορία με όσο το δυνατόν πιο πλουραλιστική παρουσίαση: Παγκόσμια, Ευρωπαϊκή, Αρχαία, Μεσαίωνας, Σύγχρονη, Γενική, Οικονομική & Κοινωνική κ.ο.κ., γ) Η Φιλοσοφία: Αρχαία, Μεσαιωνική (συμπεριλαμβανομένης της Θεολογίας), Νέων Χρόνων, Φιλοσοφία των Επιστημών, Φιλοσοφικές αναλύσεις και εργασίες κ.ο.κ. Γύρω απ τους τρεις αυτούς βασικούς άξονες, αναπτύχθηκαν σταδιακά και ενότητες με άλλες τέχνες όπως: Χορός, Φωτογραφία, Κινηματογράφος κ. λ. π.

ΠΟΛΙΤ-4      Συνεχίζοντας την περιγραφή της προσπάθειας αξίζει να περάσουμε σε μία ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των ποσοστών του Blog σ αυτά τα 2,5 χρόνια ζωής του. Ήδη λοιπόν από το 2ο εξάμηνο του 2013, με πυρετώδη και εντατική εργασία, κατέστη εφικτό να αναρτηθούν οι πρώτες 435 δημοσιεύσεις που κάλυπταν ένα μεγάλο εύρος και ποικιλία της θεματολογίας. Η αρχική ανταπόκριση σ’ αυτήν τη νέα προσπάθεια ήταν κάποιες λίγες, δεκάδες χιλιάδες επισκέψεις, συγκριτικά με τα έτη που ακολούθησαν, ενώ ενθαρρυντικό ήταν το γεγονός πως αρκετοί blogers με παρελθόν στον κυβερνοχώρο έδειξαν ενδιαφέρον και ξεκίνησαν να ακολουθούν την καινούρια προσπάθεια. Παράλληλα, παρατηρήθηκε το αγκάλιασμα της από αρκετούς ανθρώπους του Πολιτισμού και των Τεχνών μέσω αρκετών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook, twitter, google κ.λ.π.

     Έτσι το δεύτερο χρόνο ζωής του μπλογκ, η προσπάθεια ποιοτικής αναβάθμισης, συνεχίστηκε με μεγάλη όρεξη και πολύ δουλειά, με συνέχιση ανεβάσματος νέων αναρτήσεων (97 για το έτος 2014 και περίπου 120 για το έτος 2015) και διαρκώς σταθερή αύξηση της αναγνωσιμότητας. Μια έμμεση επιβράβευση της προσπάθειας δεν άργησε να έρθει από ποιοτικούς φορείς οργάνωσης και παραγωγής πολιτιστικών δρώμενων, ζητώντας από το μπλογκ να φιλοξενήσει πολιτιστικές τους εκδηλώσεις. Το γεγονός δημιούργησε την ανάγκη δημιουργίας νέας κατηγορίας με το όνομα ΠΟΛΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα φιλοξενίας τους. Συνάμα, δημιουργήθηκε και η κατηγορία ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, για την φιλοξενία νέων που είχαν να κάνουν με τον Πολιτισμό και την Ιστορία. Ένα ακόμα ενθαρρυντικό γεγονός ήρθε από την ανάλυση των στατιστικών στοιχείων. Μπορεί η πλειοψηφία των αναγνωστών να προέρχονταν από την Ελλάδα, όμως δεν περιορίζονταν σ αυτήν. Εύλογα, ακολουθούσε η Κύπρος, όμως η αναγνώσιμοτητα διευρύνονταν πλέον και υπερτατλαντικά με τις Η.Π.Α. να κατέχουν την Τρίτη θέση στις χώρες με το μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών, ενώ ακολουθούσαν χώρες της Ευρώπης όπως, η Γερμανία, η Αγγλία, η Γαλλία, η Ιταλία κ.ο.κ. Μπορεί μια εξήγηση για το συγκεκριμένο γεγονός να αποτελεί πως η έμφαση στη θεματολογία δίνονταν στο Δυτικό Πολιτισμό. Ωστόσο, με μικρότερους, όχι όμως αμελητέους αριθμούς ΠΟΛΙΤ-5ακολουθούσαν χώρες από την Αφρική και την Ασία και σποραδικές επισκέψεις υπήρχαν από τις πιο απομακρυσμένες χώρες του πλανήτη. Μια πρώτη ερμηνεία για το συγκεκριμένο φαινόμενο αποτέλει ενδεχομένως η ύπαρξη 2 ξεχωριστών κατηγοριών. Η πρώτη είναι ο ΑΡΑΒΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ που αφορά τη συμβολή των Αράβων στα γράμματα και τις Τέχνες, καθώς και τα δάνεια της Ευρώπης απ αυτόν. Η δεύτερη κατηγορία αποτελεί υποενότητα της Παγκόσμιας Ιστορίας με περιεχόμενο και ονομα ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ. Σ αυτήν έχει καταβληθεί κάθε προσπάθεια να συμπεριληφθούν όλοι οι μεγάλοι Πολιτισμοί της Ανθρωπότητας. Ενδεικτικά: Ασσυριακός , Σουμεριακός, Κινέζικος, Ινδικός, Ινδονησιακός κ.α. στην Ασία. Οι μεγάλοι πολιτισμοί του Νέου Κόσμου πριν την άφιξη των αποίκων κ.ο.κ.. Ευνόητα, ο αρχαίος Ελληνικός και ο Ρωμαϊκός στην Ευρώπη.

     Με αυτόν τον τρόπο, φτάνοντας πλέον στα τέλη του 2015, παρατηρούμε με ικανοποίηση την επιβράβευση 2,5 χρόνων σκληρής προσπάθειας, με τα ποσοστά αναγνωστών και επισκεψιμότητας να παρουσιάζουν σταθερή και διαρκή άνοδο χρόνο με το χρόνο. Επιπλέον, το μπλογκ έχει δημιουργήσει μια μεγάλη κοινότητα ακολούθων από άλλους μπλόγκερς, αλλά κι από αυτούς που επιλέγουν να διαβάζουν κάθε νέα ανάρτηση μέσω μέιλ ή μέσω σύνδεσης τους με το μπλογκ από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως χαρακτηριστικά το Τουίτερ, το γκουγκλ+, το Φ/βοοκ κ.α. Επίσης, ένας ακόμα δείκτης ΠΟΛΙΤ-6 καθιέρωσης του μπλογκ στο συγκεκριμένο χώρο αποτελεί το γεγονός πως άρθρα κι εργασίες του ΙΣΤΟΡΙΑ-ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ χρησιμοποιούνται πλέον ως πηγές για τη συγγραφή άλλων εργασιών ή άρθρων από ακόλουθους που επιδίδονται στη συγγραφή ή ακόμα και η φιλοξενία αυτούσιων θεμάτων από άλλες ιστοσελίδες. Τέλος,κατηγορίες ή κείμενα του μπλογκ προτείνονται ως πηγές για την εκπόνηση εργασιών. Συμπερασματικά, έπειτα από 2,5 έτη παρουσίας στο διαδίκτυο και συμμετοχής σε ένα χώρο που εξαρχής γνωρίζαμε πως παρουσιάζει ιδιαιτερότητες, δυσκολίες και αυξημένες απαιτήσεις, ενώ στον αντίποδα απευθύνεται σε ένα κοινό με εξίσου αυστηρά κριτήρια αξιολόγησης, η διαρκώς αυξανόμενη αποδοχή αποτελεί για εμάς ένα πολύ σημαντικό κίνητρο για συνέχιση της προσπάθειας μας. Αν μάλιστα έχουμε καταφέρει να κάνουμε πιο προσιτό και θελκτικό για ένα μεγαλύτερο αριθμό αναγνωστών, ένα πεδίο όπως ο Πολιτισμός, η Ιστορία και οι Τέχνες του, το γεγονός αποτελεί τον καλύτερο οδηγό, ώστε να συνεχίσουμε στον δρόμο που επιλέξαμε δίχως να χάσουμε τον προσανατολισμό μας. Από αυτήν την άποψη οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες που μας εμπιστεύονται ή βρίσκουν ενδιαφέρουσα τη θεματολογία μας, και με την επιλογή τους μας δίνουν το θάρρος να συνεχίσουμε και το κίνητρο να προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε διαρκώς. Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε στους ανθρώπους του Πολιτισμού, των Τεχνών και των Γραμμάτων, των οποίων πνευματικά έργα φιλοξενούνται στην κατηγορία ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ, που λειτουργούν συμπληρωματικά ή και προωθητικά σε σχέση με το σύνολο της προσπάθειας.

Κλείνουμε λοιπόν αυτόν το μικρό απολογισμό, ευχόμενοι καλή και δημιουργική χρονιά στους αναγνώστες και τους φίλους του μπλογκ και εκφράζοντας την προσδοκία πως η Ευρώπη θα τιμήσει την έννοια Πολιτισμός στην ουσία της, επιδεικνύοντας αλληλεγγύη αντί κλειστών συνόρων και φρακτών στους χιλιάδες συνανθρώπους μας, που αβίωτες συνθήκες ζωής στον τόπο τους, τους έκαναν να επιλέξουν το δρόμο της μετανάστευσης.

Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ-ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΕΤΟΣ 2017 (έως 21/21/2017)

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

  • 4,156 ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ από 3.000 π.Χ-200 π.Χ. (τέλος Ελληνιστικής περιόδου)
  • 3,200 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ (14ος-μέσα 16ου αι.): ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΘΕΑΤΡΟ, ΠΟΙΗΣΗ, ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • 3,001 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: Ο ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ κ’ Η ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 1ο ήμισυ 20ου αι.
  • 2,997 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (5ος – 13ος αι.)
  • 2,628 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΡΕΝΕ ΝΤΕΚΑΡΤ (ΚΑΡΤΕΣΙΟΣ) COGITO ERGO SUM/ Η ΣΧΕΣΗ ΥΛΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ-ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ-
  • 2,612 Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ κ΄ΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ 4ος-7ος αι.
  • 2,253 Αναλυτική Ιστορική παρουσίαση της Γαλλικής Επανάστασης σε συνδυασμό με τα συμπεράσματα του Μαρξ από το έργο η 18η μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη
  • 2,207 ΕΥΡΩΠΗ: Η ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ/ΤΑ ΕΙΔΗ ΧΩΡΟΔΕΣΠΟΤΕΙΑΣ/Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ
  • 2,053 ΑΡΧΑΙΑ ΠΕΡΣΙΑ από 600 π.Χ-800 μ.Χ (έλευση του Ισλάμ)
  • 2,053 O ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΟΡΙΣΜΟΥ, ΕΙΔΗ, ΘΕΜΑΤΙΚΗ, ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
  • 2,053 Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΡΧΙΑΣ/Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΞΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ (ΑΓΓΛΙΑ)/ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (1.500-1.800)
  • 1,887 Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΠΟΙΗΣΗ, ΘΕΑΤΡΟ) 18ος αι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 

ΧΩΡΕΣ 2017

ΕΛΛΑΔΑ               130.065

ΚΥΠΡΟΣ              4.986

Η.Π.Α                    4.016

ΓΕΡΜΑΝΙΑ         1.367

ΒΡΕΤΑΝΙΑ           685

ΓΑΛΛΙΑ                 436

 

ΒΕΛΓΙΟ                 265

ΣΟΥΗΔΙΑ             211

ΟΛΛΑΝΔΙΑ         186

ΙΤΑΛΙΑ                  182

 

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑ   

ΠΟΛΙΤ-7

  • 1111 ΥΣΤΕΡΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ-Η ΕΥΡΩΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
  • 658 ΕΥΡΩΠΗ: Η ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ/ΤΑ ΕΙΔΗ ΧΩΡΟΔΕΣΠΟΤΕΙΑΣ
  • 652 Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΟΣΜΙΚΗΣ κ’ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (ΠΑΠΙΣΜΟΣ) στο ΜΕΣΑΙΩΝΑ (ΑΓΙΑ ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ)
  • 619 ΕΥΡΩΠΗ: ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗΣ ΚΟΣΜΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ
  • Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ κ΄ΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ 4ος-7ος αι.
  • 506 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
  • 505 ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ και η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΟΓΓΟΛΩΝ 13ος αι.
  • 474 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΠΟΙΗΣΗ: ΜΠΑΡΟΚ,ΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΣ,ΜΠΟΥΡΛΕΣΚΟ,ΠΙΚΑΡΕΣΚΟ (μέσα 16ου-αρχές 18ου)
  • 468 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ (14ος-μέσα 16ου αι.): ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΘΕΑΤΡΟ, ΠΟΙΗΣΗ, ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • 402 Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΜΠΑΡΟΚ, ΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΣ, ΚΟΜΜΕΝΤΙΑ ΝΤΕ ΛΑ ΑΡΤΕ (μέσα 16ου-αρχές 18ου)

 

ΧΩΡΕΣ 2013

ΕΛΛΑΔΑ               30.545

ΚΥΠΡΟΣ               846

Η.Π.Α                    402

ΓΕΡΜΑΝΙΑ          224

ΒΡΕΤΑΝΙΑ           218

ΓΑΛΛΙΑ                 137

Ε. Ε.                        88

ΙΤΑΛΙΑ                 67

ΕΛΒΕΤΙΑ               63

ΒΕΛΓΙΟ                 46

ΟΛΛΑΝΔΙΑ         40

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ         34

ΚΑΝΑΔΑΣ            23

ΣΟΥΗΔΙΑ             22

ΡΩΣΙΑ                   21

ΤΟΥΡΚΙΑ              20

ΙΣΠΑΝΙΑ              17

 

ΕΤΟΣ 2014

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

  • 4018 Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ κ΄ΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ 4ος-7ος αι.
  • 2575 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (5ος – 13ος αι.)
  • 1897 ΕΥΡΩΠΗ: ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (αναλυτική παρουσιαση)/Η ποικιλία προτύπων & τυπολογιών κ’ αναπτυξιακά πρότυπα/ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
  • 1811 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥ
  • 1790 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ (14ος-μέσα 16ου αι.): ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΘΕΑΤΡΟ, ΠΟΙΗΣΗ, ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • 1709 ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟΣ από 3.000 π.Χ. -1.300 μ.Χ (έλευση του Ισλάμ)
  • 1634 ΥΣΤΕΡΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ-Η ΕΥΡΩΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
  • 1557 ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ και η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΟΓΓΟΛΩΝ 13ος αι. μ.Χ.
  • 1543 Αναλυτική Ιστορική παρουσίαση της Γαλλικής Επανάστασης σε συνδυασμό με τα συμπεράσματα του Μαρξ από το έργο η 18η μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη
  • 1517 Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ-Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ (1919-1939)
  • 1498 Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΜΠΑΡΟΚ, ΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΣ, ΚΟΜΜΕΝΤΙΑ ΝΤΕ ΛΑ ΑΡΤΕ (μέσα 16ου-αρχές 18ου)
  • 1387 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΠΟΙΗΣΗ: ΜΠΑΡΟΚ,ΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΣ,ΜΠΟΥΡΛΕΣΚΟ,ΠΙΚΑΡΕΣΚΟ (μέσα 16ου-αρχές 18ου)

ΧΩΡΕΣ 2014

ΕΛΛΑΔΑ               98.436

ΚΥΠΡΟΣ               4.054

Η.Π.Α                    1.090

ΓΕΡΜΑΝΙΑ          845

ΒΡΕΤΑΝΙΑ           442

Ε. Ε.                        294

ΓΑΛΛΙΑ                 262

ΒΕΛΓΙΟ                 170

ΟΛΛΑΝΔΙΑ         132

ΙΤΑΛΙΑ                 113

ΚΑΝΑΔΑΣ            89

ΙΣΠΑΝΙΑ              82

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ         78

ΤΟΥΡΚΙΑ              74

ΣΟΥΗΔΙΑ             71

ΕΛΒΕΤΙΑ               70

ΑΛΒΑΝΙΑ             70

 

ΕΤΟΣ 2015

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑ (έως 21/12/2015)

  • 2,785 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ (14ος-μέσα 16ου αι.): ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΘΕΑΤΡΟ, ΠΟΙΗΣΗ, ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • 2,624 Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΣΚΗΝΗ/ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ-ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ κ’ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ 19ος αι.
  • 2,602 Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ κ΄ΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ 4ος-7ος αι.
  • 2,544 Αναλυτική Ιστορική παρουσίαση της Γαλλικής Επανάστασης σε συνδυασμό με τα συμπεράσματα του Μαρξ από το έργο η 18η μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη
  • 1,936 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: Ο ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ κ’ Η ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 1ο ήμισυ 20ου αι.
  • 1,775 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥ
  • 1,738 ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ και η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΟΓΓΟΛΩΝ 13ος αι. μ.Χ.
  • 1,738 ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟΣ από 3.000 π.Χ. -1.300 μ.Χ (έλευση του Ισλάμ)
  • 1,659 Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΜΠΑΡΟΚ, ΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΣ, ΚΟΜΜΕΝΤΙΑ ΝΤΕ ΛΑ ΑΡΤΕ (μέσα 16ου-αρχές 18ου)
  • 1,504 ΑΡΧΑΙΑ ΚΙΝΑ από 3.000 π.Χ-1.300 μ.Χ (εισβολή των Μογγόλων στην Κίνα)
  • 1,485 ΕΥΡΩΠΗ: ΤΟ ΝΕΟ ΚΥΜΑ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑΣ κ’ Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ ΤΟΝ19ο Αι.
  • 1,423 ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ από 3.000 π.Χ-200 π.Χ. (τέλος Ελληνιστικής περιόδου)

 

ΧΩΡΕΣ 2014 (έως 21/12/2015)

ΕΛΛΑΔΑ               111,341

ΚΥΠΡΟΣ               4,068

Η.Π.Α                    1,768

ΓΕΡΜΑΝΙΑ          969

ΒΡΕΤΑΝΙΑ           401

ΣΟΥΗΔΙΑ             354

ΓΑΛΛΙΑ                 265

ΙΤΑΛΙΑ                  156

Ε. Ε.                        153

ΒΕΛΓΙΟ                 150

ΟΛΛΑΝΔΙΑ         150

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ         131

ΕΛΒΕΤΙΑ               113

ΑΛΒΑΝΙΑ             97

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ        92

ΡΩΣΙΑ                   82

ΤΟΥΡΚΙΑ              66

ΑΙΓΥΠΤΟΣ            36

ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ        30

 

ΕΤΟΣ 2016

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

  • 4486 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ (14ος-μέσα 16ου αι.): ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΘΕΑΤΡΟ, ΠΟΙΗΣΗ, ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • 3306  Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ κ΄ΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ 4ος-7ος αι.
  • 3153 ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ από 3.000 π.Χ-200 π.Χ. (τέλος Ελληνιστικής περιόδου)
  • 2665 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: Ο ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ κ’ Η ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 1ο ήμισυ 20ου αι.
  • 2451 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΡΕΝΕ ΝΤΕΚΑΡΤ (ΚΑΡΤΕΣΙΟΣ) COGITO ERGO SUM/ Η ΣΧΕΣΗ ΥΛΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ-ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ
  • 2299 ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (5ος – 13ος αι.)
  • 2137 ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ και η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΟΓΓΟΛΩΝ 13ος αι. μ.Χ.
  • 2108 Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΠΟΙΗΣΗ, ΘΕΑΤΡΟ) 18ος αι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
  • 1956 Αναλυτική Ιστορική παρουσίαση της Γαλλικής Επανάστασης σε συνδυασμό με τα συμπεράσματα του Μαρξ από το έργο η 18η μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη
  • 1860 Το αυθεντικό ντοκουμέντο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου (video ντοκιμαντέρ) του αεικίνητου δημιουργού Κ. Ζυρίνη
  • 1797 ΑΡΧΑΙΑ ΠΕΡΣΙΑ από 600 π.Χ-800 μ.Χ (έλευση του Ισλάμ)
  • 1777 Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΡΧΙΑΣ/Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΞΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ (ΑΓΓΛΙΑ)/ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (1.500-1.800)

 

ΧΩΡΕΣ 2016

ΕΛΛΑΔΑ               136,099

ΚΥΠΡΟΣ               4,817

Η.Π.Α                    2,254

ΓΕΡΜΑΝΙΑ          1,461

ΒΡΕΤΑΝΙΑ           618

ΓΑΛΛΙΑ                 276

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ         260

 

ΟΛΛΑΝΔΙΑ        256

 

ΣΥΝΟΛΟ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ: 719

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ: 402.667

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ: 240,334

 

 

Advertisements
Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

Aikaterini Tempeli

"Σε έναν τρελό κόσμο μόνο οι τρελοί είναι λογικοί"

Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική)

Μ' αρέσουν τα ποιήματα που ζουν στο δρόμο, έξω απ' τα βιβλία: αυτά που τουρτουρίζουν στις γωνιές κι όλο καπνίζουν σαν φουγάρα· που αναβοσβήνουν, μες στη νύχτα, σαν Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια... [Νίκος Χουλιαράς]

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Ιστορία-Τέχνες-Πολιτισμός

Σελίδα για τον Πολιτισμό, την Ιστορία κ' τις Τέχνες του.

Συλλογικές Δράσεις Κοινωνικής Αλληλεγγύης 18 ΑΝΩ

Οι Συλλογικές Δράσεις Κοινωνικής Αλληλεγγύης 18 ΑΝΩ

Studies of the European Culture

Ένα blog με θεματα που απτονται της Ιστοριας και του Πολιτισμου.

ΦΩΣ...

Ταπείνωση και ταπεινότητα πάντα.. Πρότυπο των ανθρώπων μονον ο Χριστός. Feel more think less. Tsarli Tsaplin΄΄Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΄΄ Η Προσωπική μου Ιστοσελίδα. Ιστολόγιο Λόγου και Τεχνών. Σπουδές,.. ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Dimitris Manousakis

A great WordPress.com site

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

18 ΑΝΩ

Το blog των εργαζομένων της Μονάδας Απεξάρτησης του Ψ.Ν.Α.

Αρέσει σε %d bloggers: