Skip to content

Μεγάλοι Συγγραφείς των Νέων Χρόνων (φωτογραφικό άλμπουμ)

14/06/2014

Μεγάλοι Συγγραφείς των Νέων Χρόνων

ΠΟΡΤΡΈΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ (φυσικά η παράθεση πορτρέτων είναι ενδεικτική κι έτσι απουσιάζουν πολλά μεγάλα Ονόματα της Ευρωπαϊκής Λογοτεχνίας)

ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

ΔΑΝΤΗΣ: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ «ΘΕΙΑ ΚΟΜΜΩΔΙΑ» ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΡΓΟ ΤΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

ΔΑΝΤΗΣ: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ «ΘΕΙΑ ΚΟΜΜΩΔΙΑ» ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΡΓΟ ΤΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

ΠΕΤΡΑΡΧΗΣ: Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΑΝΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΧΗ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ. ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΟΝΕΤΟΥ

ΠΕΤΡΑΡΧΗΣ: Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΑΝΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΧΗ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ.
ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΟΝΕΤΟΥ

ΒΟΚΚΑΚΙΟΣ: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ. ΤΟ "ΔΕΚΑΗΜΕΡΟΝ" ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ

ΒΟΚΚΑΚΙΟΣ: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ.
ΤΟ «ΔΕΚΑΗΜΕΡΟΝ» ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ

ΕΡΑΣΜΟΣ: ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ "ΜΩΡΙΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ" ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΙΑΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

ΕΡΑΣΜΟΣ: ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ «ΜΩΡΙΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ» ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΙΑΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ

Ζ.Ζ. ΡΟΥΣΣΩ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ. ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ-ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ- ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΝ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟ. ΤΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ» ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ

Ζ.Ζ. ΡΟΥΣΣΩ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ.
ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ-ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ- ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΝ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟ.
ΤΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ» ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ

ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ: ΠΙΘΑΝΑ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ. ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΔΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΔΙΗΓΗΜΑ, ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ ΝΑ ΣΥΓΓΡΑΨΕΙ. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΔΕΙΓΜΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ «ΖΑΝΤΙΓΚ»

ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ: ΠΙΘΑΝΑ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ.
ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΔΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΔΙΗΓΗΜΑ, ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ ΝΑ ΣΥΓΓΡΑΨΕΙ. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΔΕΙΓΜΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ «ΖΑΝΤΙΓΚ»

ΝΤΙΝΤΕΡΟ: ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΔΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ. ΩΣΤΟΣΟ, ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΗΜΗΣ «ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑΣ»

ΝΤΙΝΤΕΡΟ: ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΔΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ.
ΩΣΤΟΣΟ, ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΗΜΗΣ «ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑΣ»

ΕΝΟΤΗΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ

ΓΚΑΙΤΕ: ΠΟΛΥΓΡΑΦΟΤΑΤΟΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΟΓΟΤΕΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ: ΟΙΗΣΗ, ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ κ.α. ΤΟΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΡΕΥΜΑΤΑ. ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΣΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ «ΒΕΡΘΕΡΟ» ΩΣ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥ

ΓΚΑΙΤΕ: ΠΟΛΥΓΡΑΦΟΤΑΤΟΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΟΓΟΤΕΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ: ΟΙΗΣΗ, ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ κ.α. ΤΟΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΡΕΥΜΑΤΑ. ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΣΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ «ΒΕΡΘΕΡΟ» ΩΣ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥ

Μ. ΣΕΛΛΕΫ: ΣΥΖΎΓΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΣΕΛΛΕΫ. ΤΟ "ΦΡΑΝΚΕΣΤΑΪΝ Ή Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ" ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΔΙΑΣΗΜΟΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΩΝ "ΜΑΥΡΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ" ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Μ. ΣΕΛΛΕΫ: ΣΥΖΎΓΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΣΕΛΛΕΫ.
ΤΟ «ΦΡΑΝΚΕΣΤΑΪΝ Ή Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΔΙΑΣΗΜΟΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΩΝ «ΜΑΥΡΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ» ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 19Ος ΑΙΩΝΑΣ

Κ. ΜΠΩΝΤΛΑΙΡ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΑΛΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ. ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΟΥΣ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΟΥ  "ΤΑ ΑΝΘΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ"

Κ. ΜΠΩΝΤΛΑΙΡ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΑΛΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ. ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΟΥΣ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΟΥ
«ΤΑ ΑΝΘΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ«

Κ. ΝΤΙΚΕΝΣ: ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ. ΠΙΘΑΝΑ Ο ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ. ΠΟΛΛΑ ΈΡΓΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΟ «ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ»

Κ. ΝΤΙΚΕΝΣ: ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ.
ΠΙΘΑΝΑ Ο ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ. ΠΟΛΛΑ ΈΡΓΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΟ «ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ»

Γ. ΦΛΩΜΠΑΙΡ: ΓΑΛΛΟΣ ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟ "ΜΑΝΤΑΜ ΜΠΟΒΑΡΥ" ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ, ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΗΘΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ

Γ. ΦΛΩΜΠΑΙΡ: ΓΑΛΛΟΣ ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ
ΤΟ «ΜΑΝΤΑΜ ΜΠΟΒΑΡΥ» ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ, ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΗΘΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ

Φ. ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ: ΡΩΣΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΙΘΑΝΑ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΑΣΙΚΟΥΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΠΛΕΟΝ ΕΜΒΡΙΘΗΣ ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ "Ο ΠΑΙΚΤΗΣ"

Φ. ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ: ΡΩΣΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
ΠΙΘΑΝΑ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΑΣΙΚΟΥΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΠΛΕΟΝ ΕΜΒΡΙΘΗΣ ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ «Ο ΠΑΙΚΤΗΣ«

ΕΝΟΤΗΤΑ 20ος ΑΙΩΝΑΣ

καισλερ

Α. ΚΑΙΣΛΕΡ: ΟΥΓΓΡΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ «ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ«, ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΩΣ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΟΠΤΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΚΡΙΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΣΕ (ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ) ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΤΗ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
Φ. ΠΕΣΣΟΑ: ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΒΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΙΟΤ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΡΟΝΩΝ

Φ. ΠΕΣΣΟΑ: ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ.
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΒΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΙΟΤ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΡΟΝΩΝ

Φ. ΚΑΦΚΑ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΣΕΧΟΣ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ. ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ «Η ΔΙΚΗ» ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ" ΟΠΤΙΚΗ

Φ. ΚΑΦΚΑ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΣΕΧΟΣ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ.
ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ «Η ΔΙΚΗ» ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ» ΟΠΤΙΚΗ

Φ.ΓΚ. ΛΟΡΚΑ: ΙΣΠΑΝΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ. ΒΡΗΚΕ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΡΑΝΚΟ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ

Φ.ΓΚ. ΛΟΡΚΑ: ΙΣΠΑΝΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ.
ΒΡΗΚΕ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΡΑΝΚΟ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ

ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ

Μ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ

Μ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ

Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ Ο. ΕΛΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ 2 ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ Ο. ΕΛΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ 2 ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ

Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ

Ο. ΕΛΥΤΗΣ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ Ο 2Ος ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΧΝΗΣ

Ο. ΕΛΥΤΗΣ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ Ο 2Ος ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΧΝΗΣ

             ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ Ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΡΟΝΩΝ

Ο. ΣΑΙΞΠΗΡ: ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ. ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΛΑΣΙΚΟΣ. ΠΟΙΟΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΝ «ΑΜΛΕΤ»

Ο. ΣΑΙΞΠΗΡ: ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ.
ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΛΑΣΙΚΟΣ. ΠΟΙΟΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΝ «ΑΜΛΕΤ»

Advertisements
Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: